Top 10 Soft Skills Needed For Excellent Customer Service

Online_Learning

Top 10 Soft Skills Needed For Excellent Customer Service

Top 10 Soft Skills Needed For Excellent Customer Service

Σε όποια εταιρία και αν εργάζεσαι, από όποιο πόστο και αν ΄΄υπηρετείς΄΄, σε όποιο σκαλοπάτι της ιεραρχίας και αν ανήκεις, στο τέλος η εργασία σου, πάντα αφορά και πάντα θα έχει ένα αντίκτυπο σε πελάτες. Εξωτερικούς ή/και εσωτερικούς πελάτες. Εάν είσαι λοιπόν από αυτούς που έρχονται σε επαφή με κάθε είδους πελάτες, δες παρακάτω τα Top 10 soft skills (με τυχαία σειρά και σε πολύ συνοπτική παρουσίαση) που θα χρειαστεί να αποκτήσεις, ή να ακονίσεις και να βελτιώσεις τελικά, προκειμένου να έχεις ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα στην εργασία σου.:

1) Ξεκάθαρη Επικοινωνία
Πρέπει πάντα να σιγουρεύεσαι ότι η ΄΄άλλη πλευρά΄΄ στην επικοινωνία σου, έχει λάβει το μήνυμα που θέλεις να περάσεις. Το σωστό μήνυμα όμως ! Είναι δική σου δουλειά να το ξεκαθαρίσεις αυτό.

2) Ενεργητική ακοή
Μάθε να ακούς προσεκτικά τους άλλους, να τους αφουγκράζεσαι.

3) Αυτοσυγκράτηση
Δεν χρειάζεται πάντα να αντιδράς άμεσα σε ότι σε πειράζει. Κάνε ένα βήμα πίσω και σκέψου πότε θα είναι η σωστή στιγμή για όλους και πως θα αντιδράσεις με το σωστό τρόπο κάθε φορά.

4) Θετική Συμπεριφορά
Να θυμάσαι ότι η συμπεριφορά σου είναι ένα όπλο. Μπορείς με αυτή, τη θετική σου συμπεριφορά, να προκαλέσεις και να αναπαράξεις θετική στάση και από την άλλη πλευρά της επικοινωνίας σου.

5) Διεκδικητικότητα
Να μάθεις να διεκδικείς (με όμορφο και κόσμιο πάντα τρόπο) αυτά που σου αξίζουν.

6) Διαχείριση Συγκρούσεων
Να φέρεσαι σαν ενήλικας ! Μεστά και Σοβαρά, Υπεύθυνα, Ώριμα. Να προλαμβάνεις τις συγκρούσεις με άλλους και όταν αυτές δείχνουν αναπόφευκτες, να χρησιμοποιείς κάποια από τις τεχνικές που υπάρχουν για την αποτελεσματική διαχείριση τους.

7) Ενσυναίσθηση
Η Συναισθηματική Νοημοσύνη, είναι κάτι που μαθαίνεται ! Δεν γεννιέσαι με αυτή ή χωρίς αυτή. Επένδυσε λοιπόν στην εκμάθηση των τεχνικών της, γιατί ο βαθμός της ενσυναίσθησης που διαθέτεις, είναι και ο δείκτης της επιτυχίας στη ζωή σου.

8) Αποπροσωποποίηση
Μη τα παίρνεις όλα προσωπικά ! Δεν έχουν όλοι κάτι εναντίον σου.

9) Υπευθυνότητα
Εσύ και μόνο εσύ, είσαι υπεύθυνος/η του εαυτού σου και του αποτελέσματος που θα έρθει τελικά στην προσωπική και επαγγελματική ζωή σου. Πάρε λοιπόν την ευθύνη επάνω σου, για ότι και αν εσύ αποφασίσεις και κάνεις.

8) Αίσθηση Χιούμορ
Μήπως να δεις τα πράγματα λίγο διαφορετικά ; Μήπως να βρεις τρόπο να ΄΄ γελάσεις΄΄ με κάποια παθήματα σου ; Μήπως ήρθε η ώρα να εφαρμόσεις με μέθοδο και σύστημα όλα τα παραπάνω και να χαρείς το αποτέλεσμα της ζωής σου ;

Νίκος Τράντος
Ψυχολόγος M.Sc
Mentor

Share this post